Re: SB Audigy - kilka pytań

Autor: Marcin Witek <NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 11:11:52 MET DST

Mariusz wrote:

> Mam jeszcze jedno pytanko bo poczytałem instrukcję do 1 i do 2 i w obu pisze
> tak samo, że ten Analog Mix przy nagrywaniu domyślnie jest miksowany, ale
> można wyciszyć dowolne źródło, źródła uzyskując w efekcie nagrywanie z
> dowolnego źródła.
> No i pisze, że dla odwtarzania regulacje sa osobne dla wszystkich. Możesz
> sprawdzić jak to jest w istocie?

Można wyciszyć dowolne ze źródeł składających się na Analog mix jak również
regulować jego poziom, ALE jest to regulacja wspólna zarówno dla nagrywania
jak i odtwarzania. W normalnym użytkowaniu myślę że wielkiego problemu z
tym nie będzie, ja przynajmniej nie miałem (oprócz tego z dekodowaniem
dźwięku i 'mute', ale jak pisałem, to też już da się obejść przez 'Record
without monitoring' - niestandardowo ale się da).

Wit