Re: ASUS A7N8X Deluxe

Autor: PaiHiWo <paihiwo_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 10:33:35 MET DST

Użytkownik "Blesso" <blesso[no spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ckinpv$ila$1@atlantis.news.tpi.pl...
> zadajesz pytanie o o rozpoznanie procka mobilnego na plycie od kompa
> stacjonarnego
> no chyba nie chodzi ci o pare znaczkow w startowym "poscie"
>
> Blesso
A co bedzie jak przyjedzie kiedys Babcia i powie:
- Powiedz no wnusiu na co wydales pieniazki ktore babcia Ci dala, z wielkim
trudem uciulane z reciny ?
- Jak to na co babciu, na Mobilnego Bartona 2500
- A to pokaz no go wnusiu
- Oczywiscie babciu
- Co ty wnusiu masz mnie za durnia !!! Przeciez to jest jakies Unknow CPU
2500 MHz !!! Wydales moje pieniadze na jakies Unknow scierwo !!!
No i oczywiscia placz, zbedne tlumaczenie i wogole
---------
Oczywiscie to byl taki zarcik ale tak naprawde chodzi o sama estetyke. Moze
ktos po prostu cos wie na ten temat. Moze ja po prostu lubie miec pewne
rzeczy tak jak nalezy
Pozdrawiam PaiHiWo