Re: ASUS A7N8X Deluxe

Autor: Blesso <spam>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 10:08:02 MET DST

Użytkownik "PaiHiWo" <> napisał
> Ja tez mam Asus'a A7N8X-E Deluxe i zrobiłem to tak:
> 1. Zrobiłem dyskietke systemowa i nagralem na niej AwardFlash
> (awdflash.exe ---> jest na płytce Asusa)
>
> Podepnę sie ze swoim pytaniem, ktore zadalem kilka dni wczesniej. Czy ktos
> wie jak na Asus A7N8X-E Deluxe uzyskac to aby plyta widziala poprawnie
> Athlona Mobile 2500. Przy ustawieniach 133 * 14 ---> Athlon Mobile 600MHz,
> przy ustawieniach 166 * 11
______________________

z plytami asusa otrzymuje sie soft "asus update"
3 klikniecia myszka i bios zaktualizowany ( przy wyborze ftp z ktorego ma
byc sciagany bios -wybierac server niemiecki)

zadajesz pytanie o o rozpoznanie procka mobilnego na plycie od kompa
stacjonarnego
jesli masz dobrze ustawiona magistrale i mnoznik ( i plyta ci tego nie
zmienia ) to jaka roznica jest w pracy kompa ? zadna
a to czy wyswietli ci info przy starcie kompa ze masz Athlona M czy nie
wyswietli to pestka
no chyba nie chodzi ci o pare znaczkow w startowym "poscie"

Blesso