problem z karta Radeon 9600XT i brak startu systemu

Autor: Michał Wochna <m.wochna_at_anonse.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 10:22:50 MET DST

Witam,

Postanowilem przeinstalowac Windowsa XP, robiac wszystko krok po kroku.
Sformatowalem w tym celu partycje, podczas instalacji
zainstalowalem kontroler RAID i wydawalo mi sie, ze wszystko bedzie juz
dobrze.

System wystartowal, postanowilem dalej zainstalowac sterowniki od karty
graficznej, przy ponownym uruchomieniu komputer zatrzymal sie w miejscu
miedzy paskiem ladowania a ekranem zapraszamy pozostawiajac u gory na
ekranie dwa dziwne krzaczki. Dalej sie juz nie uruchomil. W trybie awaryjnym
zauwazam, ze karta wcale nie jest zainstalowana. Wczoraj udalo mi sie
przywrocic ustawienia domyslne aby komputer pracowal z domyslna karta
graficzna, sterownikow dalej zainstalowac nie moge bo sytuacja sie powtarza.

Podaje konfiguracje mojego komputera:

A7N8X-E Deluxe
DIMM DDR400 512MB (2x256MB, DualDDR, CL2)
Barracuda 7200.7 120GB, SATA
Radeon 9600XT

Chce rowniez zwrocic uwage, ze komputer dzialal przez ponad dwa tygodnie i
to calkiem sprawnie.

Wczoraj na goly system usilowalem zainstalowac jeszcze SP2 ale po jego
instalacji komputer nie wstawal.

Moze ktos z Was ma jakac koncepcje co jest nie tak? Najbardziej drazni mnie
niemozliwosc pracy z parametrami mojej karty graficznej.

Dodam jeszcze, ze o podobnym problemie przeczytalem tutaj:

http://forum.tweak.pl/about72491.html&highlight=asus+radeon+9600xt

Niestety odpowiedzi nie bylo. Ja wykluczam niewydolnosc zasilacza (400W),
ktory wczesniej dzialal w tej samej konfiguracji.

Niniejsza wiadomosc w podobnej postaci trafila rowniez na wlasciwa grupe
systemowa.

--
Pozdrawiam,
Michal Wochna