Re: DVI czy SUB, nie ma różnicy ;)

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 08:36:32 MET DST

> 100%. Mam matroxa i na analogu jakość jest identyczna, jak ati na cyfrze
> (2xLCD Sony). Jak czytam o wyższości DVI to nawet odpisywać mi się nie
> chce.

Kurde to z tym DVI jest tak jak z telefonami (aparaty foto, kolorowe LCD -
po kiego to komui - a jak spadnie na glebę to się rozpadnie na kawałki, wole
moja 6310 która ani kałuzy ani kafelek sie nie boi, lakierowane zderzaki w
autach to też rewelacyjny pomysł). Ale najlepsze co ostatnio widziałem to
maszynka Gilette z bateryjka do generowania jakichś impulsów ;-O

Co do DVI to ciekawe po co są karty z 2x DVI zamiast DSUBa? Przecież wtedy
chyba pogarsza isę obraz na zwykłym monitorze bo jest dodatkowa
przejściówka. Ehhh marketingowcy od siedmu boleści! I ten pęd ku
"nowoczesności"...

--
Mariusz