Re: Epson R200 czy HP5652 / HP5655

Autor: krzysq <krzysqWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 07:29:10 MET DST

> 1. Jest model HP 5655. Ma dokładnie te same możliwości jak 5652, ale
> jest sporo tańszy.
> 2. Nie wiem po Ci reseter do chipów skoro nie chcesz dopełniać tuszu:)
> Na allegro można dostać zamienniku do Epsona za 16 zł. O jakości sie
> nie wypowiem bo nie znam:)
> 3. Potrzebujesz bardziej druku na CD (R200) czy druku dwustronnego (HP
> 5655)? Tak BTW Canon iP4000 ma obie te funkcje i jest tańszy w
> eskploatacji od obu drukarek. Tyle, że wygląda obrzydliwie:)
> 4. Problemów z driverami do R200 nie ma żadnych.
> [...]

Dzięki za informacje.
I jeśli można jesscze jedno pytanko: jaka jest różnica pomiędzy HP5652 i
HP5655 oprócz ceny? (na stronach HP brak informacji o HP5655)

Przyglądnę się Canonowi iP4000 a jeśli chodzi reseter "podobno" informuje na
długo przed końcem tuszu w pojemniku o jego wyczerpaniu. Więc znajduje się
tam "podobno" jescze kilkanaście procent tuszu. Oczywiście możliwość druku
dwustronnego jest dla mnie ważniejszą opcją niż możliwość druku na CD.

Dzięki i pozdrawiam
krzysq