Re: LX440 a PII & celeron slot 1

Autor: Jardo <jdziub_at_spam.poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 22:13:32 MET DST

> LX nie miał prawa obsługiwać Pentium Pro i zgłaszać tego faktu. Mógł
> wykryć Celerona jako Pentium II, co jest w pewnym sensie prawdą. Nie
> powinno to przeszkadzać w pracy systemu. Jeśli wykrył Pentium Pro, to
> może w płycie jest niewłaściwy BIOS?

Nie mam pojęcia, mam 2 takie obudowy z tymi płytami, jedna ma objawy jak
powyżej, a druga po teście ramu wywala kilka kolorowych znaczków na
ekran, błąd post 68 i też staje. Sprzedawca twierdzi że próbowal te
płyty na pII 350 i są ok, ale to jakaś ściema, bo LX nie obsługuje
przecież FSB 100 a pII 350 własnie na takie FSB jest. Aczkolwiek
sprzedawcę nie posądzam o celowe oszustwo, bo natychmiast mi wysłał
jeszcze jeden kpl jak mu napisałem że pierwsza płyta nie odpala.

Pozdrawiam Jardo