Nagrywarka CD-RW Lite-On

Autor: Krzysztof <krzysztofb_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 22:03:48 MET DST

Czy ktoś z grupowiczów wie może czy jest jakakolwiek możliwość
przerobienia nagrywarki Lite-On 48x12x48x tak aby możliwe było nagrywanie
płyt CD-RW Ultra Speed. Zaznaczam, że nie musi to być nagrywanie 24x, lecz
choćby 12x, byleby była obsługa tych nośników. Póki co moja nagrywarka nie
chce nic zrobić z taką płytką (nawet skasować)
Patrzyłem dokładnie na cdrinfo.pl, lecz tam są opisywane jedynie przeróbki
np. 16x->24x a o 12x nie ma ani słowa.
Ma ktoś może jakies rozwiązanie?

Dziękuję za ew. odpowiedzi i pozdrawiam!