Re: SB Audigy - kilka pytań

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 21:30:49 MET DST

> Ufff... Ale się rozpisałem ;). Ale może się przyda.

Wielkie dzięki, bardzo mi pomogłeś. Ten Analog Mix toporażka po prostu.
Ciekawe jak ma Audigy2? A może to zależy od wersji karty/wersji sterowników?
[mam nadzieję]
Ale nadal nie wiem czy kupić Audigy czy 2 czy może Live?
Chciałbym mieć ładny czysty dźwięk, bez angażowania proca, ale mam kartę
telwizyjną, która musi mieć swoje wejście na karcie (no i regulację), dwa
napędy CD z mozliwością słuchania audio no 1394 (kamera) - niby mam na
plycie ale kto to wie czy na następnej płycie też będę miał ;-)
A ten chip na płycie to porażka. W Windows XP działa jeszcze w miarę dobrze,
ale w Win98 to każdy "klik dźwiękowy" zacinał myszkę dosłownie - można było
oszaleć!

Dzięki za info i może ktoś z A2 się wypiwe jak to z nią jest i jakieś wady
konmkretne opisze - jak Ty - bardzo istotne (o których bym nie pomyślał
nawet w momencie zakupu)

--
Mariusz