Re: notebook - pytania ...

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz <tom_at_a3.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 20:51:45 MET DST

>kryteria) i to by bylo np.: Dell: inspiron 8600, m60, d800, HP zt3000,
>x1000, nx7010, czy tez IBM t42..

Osobiscie stawiałbym na IBM, z uwagi na to że są najlepiej zrobione
mechanicznie, nieatrakcyjne wizualnie dla złodzieja i dożywają późnej
starości. Dell Inspiron to bardzo porządny sprzęt z punktu widzenia
konstrukcji i wyposażenia, ale choć to najlepszy Dell to ma te same
niedoskonałosci co reszta. Mianowicie są słabo wytrzymałe na
przenoszenie, ruszanie i wszytko to co się kojarzy ze sprzętem
przenośnym. Nie oznacza to że są złe! Są nieporównywalnie lepsze niż
cały tajwan i składaki i dodatkowo mają chyba najlepszy współczynnik
mozliwosci do ceny, ale mechanicznie do IBM'a daleko. Jesli Twój
sprzęt będzie stał w miejscu i nie bedzie codziennie noszony nadaje
się znakomicie. W innym wypadku licz się z usterkami mechanicznymi po
pewnym czasie. Luźne złącza wewnątrz komputera, luźne zawiasy itd. HP
nx to stosunkowo nowa seria nie wiadomo jak się bedzie plasować w
niezawodności. Generalizując na podstawie poprzednich modeli sprzęt
godny zaufania, ale jakis taki bez charakteru. Te tanie efekty,
srebrne wykończenia i niebieskie diódki jakoś mnie zniechęcają.

>Zakup planuje na 90% na allegro (odbior osobisty) - jakies wskazowki?

Podaj od razu swoje dane na policji i 90-procentowy zamiar zostania
paserem. Przysłużysz się i podniesiesz chłopakom wykrywalnosć
przestępstw.

Pozdrawiam

--
Tom