notebook - pytania ...

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 20:11:47 MET DST

witam

jestem po archiwum i chcialbym wiecej dlatego pisze. Moze znajdzie sie ktos
kto bedzie znal odp. na moje pytania to bede wdzieczny.

Jestem w trakcie zakupu mojego pierwszego laptopu i od jakiegos czasu
zastanawiam sie co wybrac. Chcialbym aby zastapil mi on tez stacjonarny
(tylko same pudlo). Znalazlem kilka modeli (uwzgledniajac pewne moje
kryteria) i to by bylo np.: Dell: inspiron 8600, m60, d800, HP zt3000,
x1000, nx7010, czy tez IBM t42..
Stawiam na CENTRINO (podstawowe kryterium-dluzszy czas pracy na baterii)
potem dobra matryca (jasnosc, zywotnosc!, kontrast), osobna karte graficzna
z pamiecia np. Radeon z dobrym Tv-out i wyjsciem na monitor (VGA) oraz
wydajne wifi. Dodaktowo dysk musi byc 5400obr.

Teraz troche od strony technicznej:
1) wymienione notebooki maja rozne wersje WiFi (a, b, g, b/g , itp.),
najczesciej wifi(b) i wifi(g) - nie wiem jak to jest jakosciowo np. podoba
mi sie dell D800, ale ma wifi(b) - jaka jest roznca miedzy tymi standardami?
2) Na co zwrocic uwage przy matrycy? (ktore modele maja najbardziej
wydajne?)
3) Ktore notebooki (lub karty graf. ) charakteryzuja sie dobrym jakosciowo
TV-out'em i wyjscie na monitor?

Jakie inne ukryte zalety/wady maja te modele przydatne(lub zniechecajace) w
uzytkowaniu?
Rowniez ktory ma najlepszy serwis i czesci niedrogie ?
Zakup planuje na 90% na allegro (odbior osobisty) - jakies wskazowki?

pozdrawiam
soonic