Re: SB Audigy - kilka pytań

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 16:47:47 MET DST

> Wiesz, Creative ma kilkanaście stron, jak nie kilkadziesiąt ... :)

Ok mniej więcej wiem o co chodzi z tym SB, ale nadal np. szukają na allegro
nie za bardzo wiem która karta jest która, jedne mają CD IN i AUXC IN inne
tylko AUX, jedne z 1394 inne bez. Kurde nie chcę kupować w sklepie że móc
obejrzeć jakie ma fizycznie porty (a w takim proline to i tak ciężko
objerzeć).
Ale jazda, nie wiem ale zawsze creative miał zamęt w swoich produktach,
nigdy nie było wiadomo o co chodzi. Zupełnie jak Leadtek i Gainward z
grafikami ;-)

--
Mariusz