CALIFORNIA ACCESS M510C Combo Centrino - czy warto?

Autor: Barney <mdl_at_op.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 12:54:06 MET DST

Witam Grupowiczy,
Mam pytanie do Grupowiczy czy warto? Jestem właśnie na kupnie notebooka
i to oto wpadło mi w oko (plusy: procek, karta grafiki, matryca, wifi,
minusy: CALIFORNIA ACCESS :) ) No właśnie poczytałem sobie trochę
archiwum i 95% grupowiczów ostro jedzie po tej marce. Czy taka zła
opinia dalej sie utrzymuje? Jest to już jeden z droższych modeli (5.7k)
wieć może coś poprawili, głównie chodzi o baterie, jakość obudowy, ipt.
Bardzo zależało by mi na opini Grupowiczy który mieli kontakt z tym
typem notebooka.
Drugie co rozważam to zaoszczędzić ewentualnie 1k i kupić FS Amilo7400.

Pozdrawiam
Marek