Artefakty pełnoekranowe - FX5200

Autor: Lgg <spamboxWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 12:15:59 MET DST

Witam

Od pewnego czasu mam problem z kartą graficzną. Objawia się w dość
nieprzyjemny sposób:

http://spambox.republika.pl/gfx/j1.jpg
http://spambox.republika.pl/gfx/j2.jpg
http://spambox.republika.pl/gfx/j3.jpg
http://spambox.republika.pl/gfx/j4.jpg
http://spambox.republika.pl/gfx/j5.jpg
http://spambox.republika.pl/gfx/j6.jpg

Taki efekt uzyskuje po uruchomieniu jakiejś gry 3D. Przez pewien czas wszystko
działa dobrze, a po chwili, w zależności od aplikacji obraz się psuje:
 - c&c generals - efekt prawie natychmiastowy, jeszcze w trakcie wczytywania
   ekranu tytułowego, jeżeli się nie popsuje w tym momencie to 10 minut grania
   załatwia sprawę
 - sims2 - psuje się po ok 30min grania
 - panzers phase one - kilka godzin grania
 - doom3 - nigdy

Komputer się nie zawiesza, mogę w tym stanie grać. Jednak w tym stanie
ilość fps'ów jest mniejsza. Co ciekawe po wyjściu z gry i uruchomieniu
dowolnej innej (3d) efekt pozostaje, niezależnie czy w danej aplikacji
obraz się psuł.
W tym czasie aplikacje/gry 2D działają bez najmniejszych problemów.
Po restarcie komputera wszystko wraca do punktu wyjścia.

Coś więcej na temat komputera:
 - duron 1,4
 - ecs k7vta3v5
 - elixir 256mb ddr
 - leadtek a340t (fx5200) 128mb 64bit
   pasywne chłodzenie - zamontowanie wiatraka nic nie zmienia.
 - detonator 61.77 english w/o whql
   inne wersje nie mają wpływu
 - win xp sp2, dx 9.0c
   z sp1, dx 9.0 było tak samo

Mam nadzięję iż znajdzie się osoba, która miała podobny efekt, dzięki czemu
uda mi się ustalić wspólny mianownik dla tego problemu.

Bardzo dziękuję za wszelkie odpowiedzi mogące pomóc w rozwiązaniu problemu.

Pozdrawiam.