Re: stukajacy dysk SCSI

Autor: .SlaWek. <slawek_at_no_spam_here.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 10:04:48 MET DST

> szukac programu serwisego do dyskow scsi seagata (na stronie seagata >
> supprort > itd)
> przetestowac i ew z kodem bledu oraz RMA bledu do Holandii
>

> Slawek

przetestowałem już programikem serwiswoym Seagate (wersją corporate),
robiłem quick i long test, zawsze wynik był: no errors
No ale... najczęściej dysk mi działa, czasami tylko zdarzają się mu
takie pady, ale zbyt cennne dane tam już są, troszkę się boję... backupy
robię już regularnie :)

Pozdrawiam
.SłaWek.