Podłączenie dysku WD wiesza system

Autor: artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 09:56:53 MET DST

Zostałem poproszony o postawienie systemu na WD 1.2GB.
Włożyłem go do swojego kompa (wyciągnąłem swój), ..i start.
Bios go widzi i przed pojawieniem się opcji bootowania (dysk czy
CD) - zawiesza się, czyli mrugający kursor w lewym górnym rogu.
Myślałem, że dysk jakiś felerny, ale wziąłem swój stary 0,5GB,
żeby sprawdzić. Okazało się, że też wiesza system. Popatrzyłem
na ten mój dysk i okazało się, że jest to też WD.
Pierwszy raz miałem taki efekt.
Działo się tak też, gdy podłączyłem WD jako slave.
Ten mój dysk był sprawny, ale już nie pamiętam czy poprawnie
chodził z tą płytą, czy też może z poprzednią (stare czasy)

Konfiguracja
Abit BX133 (z wymienionymi kond.)
PIII 733 (nie podkręcany)
256 RAM