Re: Dysk do zewnętrznej kieszeni - co wybrać?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 00:24:34 MET DST

[...]

> Muszę to jeszcze przemyśleć. Bardzo zależy mi na pojemności, bo to ma być
> zakup na dłuższy czas. Natomiast bezpieczeństwo danych i sama nieawaryjność
> sprzętu też jest istotna.
> Dzięki za rady...

WYdaje mi się, że nie ma co kupować sprzętu na wieeele lat. Tendencja w
tej branży jest stała i niezmienna. Po pierwsze sprzęt tanieje
(szczególnie jeżeli chodzi o nowości), z roku na rok pojawiają się coraz
lepsze modele danego sprzętu w tej samej, jeżeli nie niższej cenie, po
drugie b. aktywny jest rynek wtórny, także za rok, dwa bez problemu
sprzedasz taki dysk (2.5"), szczególnie, że jeszcze będzie na gwarancji
i kupisz znacznie większy (popyt wzrośnie - popularność laptopów). Po
trzecie, przez wieele lat nie będziesz się męczył z kilkoma kabelkami,
wielką i ciężką kieszenią, a będziesz miał poręczną kieszonke, którą
wszędzie wsadzisz.

Ja w tej chwili za dysk 18GB 3.5" wziałem ok 110 zł, 6.4GB - 80zł (dyski
ok. 5-letnie). Moim zdaniem, z upływem czasu, rynek dysków 2.5" będzie
coraz bardziej atrakcyjny.

pozdr.

--
Rafał Łukawski