Re: Toshiba Satellite A60-332 - warto?

Autor: nicram <bla3.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 21:54:19 MET DST

Łukasz <niski@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Nicram czy podjąłeś decyzję?

Witam.
Jeszcze nie, ostatnio tak się złożyło, że całe dnie pracuje i nie mam wiele
czasu na myślenie o notebooku więc i korespondencja z człowiekiem, który
zaproponował sprowadzenie ze Stanów notebooka nie jest taka sprawna. Wszystko
się odwleka tym bardziej, że po rozwaleniu systemu mam utrudniony dostęp do
grup dyskusyjnych i stron www. Za kilka dni jak już wszystko wróci do normy
dam znać co wybrałem. Do tego czasu Ty się pochwal jeśli już zdecydowałeś się
na jakiś :).

n.