Re: Zasilacz CHIEFTEC ATX 420 W - skwierczy

Autor: sprobuje <sprobuje_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 21:55:17 MET DST

Sniper wrote:

> U mnie na tym samym modelu podczas startu komputera słyszę głośne
> trzaski - coś jakby iskrzenie. Efekt jest przerażający, ale na
> szczęście trwa tylko 3-4 sekundy, do chwili gdy rozpędzą się silniki
> dysków twardych.

ja mam to samo w Codegenie.. pojawiło się jakiś miesiąc temu
wczesniej pracował on bez problemów kilka lat na mocniejszym sprzecie
nie teraz.

A co do Cheifteca to od paru dni mam ten model narazie pracuje
cichutko, choć myslalem ze bedzie ciszej.
Przy okazji.. to ciekawe, bo zanim go kupilem trafialem tylko
na pozytywne posty, a teraz jednemu sie wiesza, drugiemu piszczy:(

pozdrawiam