Re: Canon i250 / i350 - reset ilośći stron

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 21:09:31 MET DST

Dnia 2004-10-11 15:44, Użytkownik handy napisał:

> Witam.
> Mam problem z drukarą i250 (podobnie jest też z i350).
> Pracowała rok, a teraz stanęła, mruga diodą i nic.
> Słyszałem, że te drukarki mają licznik licznik stron
> i po iluśtam wydrukowanych stronach się blokują.
> Licznik można podobno zresetować, nawet znalałem opis
> polegający na kombinacji naciskania power i w/wył kabelków.
> Trik działa, ale do momentu wyciągnięcia kabla zasilającego :(

to nie tak... drukarka nie zatrzymuje sie po konkretnej ilosci stron, a
po zapapranym pampersie...
zobacz gdzie parkuje glowica, tam znajduje sie gabeczka w gumce, trzeba
ja zdjac (penseta jest do tego doskonalym narzedziem i zapewniam cie, ze
NIE MUSISZ rozbierac do tego drukarki), wyczyscic (czytaj: wyplukac i
osuszyc, nie wysuszyc na wior), a nastepnie wlozyc z powrotem... na
koniec robisz reset ww. kombinacja i masz kolejne zycie drukarki przed
soba...
i pamietaj, zeby nie wlewac za duzo atramentu do zasobnika, bo pampers
znow sie zapcha i drukarka stanie...