Canon i250 / i350 - reset ilośći stron

Autor: handy <han12_at_onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 15:44:04 MET DST

Witam.
Mam problem z drukarą i250 (podobnie jest też z i350).
Pracowała rok, a teraz stanęła, mruga diodą i nic.
Słyszałem, że te drukarki mają licznik licznik stron
i po iluśtam wydrukowanych stronach się blokują.
Licznik można podobno zresetować, nawet znalałem opis
polegający na kombinacji naciskania power i w/wył kabelków.
Trik działa, ale do momentu wyciągnięcia kabla zasilającego :(

Zna ktoś lepszy sposób, czy też odpowiedni program.
Sądzę, że w serwisie Canona muszą coś takiego mieć.

Gogle oczywiście gruntownie przejrzałem, ale bez rezultatu.
Drukarka jak na swoją cenę niezła, tanie zamienniki, więc
szkodabyłoby wydawać kasę na nową.

pozdr
zh