Re: Komp mi halasuje nowa obudowa

Autor: zyggmunt <mammejlanapanoramiefirmonazwieziggi77_at_notopisz.sz>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 07:44:34 MET DST

> zdecydowalem sie na Chieftec DX-01B-D-U. Mam płytę ABIT KD7 i Athlona 2000
> XP. Czytałem, ze s=3F specjalne obudowy (i zasilacze) pod P4 i Xeona. Mam

jeśli obudowa jest przystosowana do p4 to ma dodatkowe dziurki
do mocowania płyty

zasilacz "p4" ma dodatkową kwadratową, 4-pinową wtyczkę z 12V,
którą przyłącza się do płyty gł.
[sporo płyt pod Athlona też ma takie wtyczki.... ponoć płyty
zaczynają zasilać wszystko z 12V i nie obciążają już
tak bardzo zasilaczy na 3,3 i 5v]

...tak słyszałem
:)

> pytanie czy nie bede mial problemow, zeby wszystkie bebechy przezucic do tej
> obudowy ??? Czy na cos mam zwrocic uwage w zasilaczu ? Czy mozna cos
> spieprzyc przy tak (wydaje mi sie) prostej robocie ???

... w świetle powyższego: nie
[mam obudowę "p4" i taki zasilacz,
płytę z athlonem, z kwadratową wtyczką
i nic nie zwisa - wszystko sie