Komp mi halasuje nowa obudowa

Autor: CYSTERNA++ <e.cysterna_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 22:35:54 MET DST

Moj komputer strasznie halasuje i do tego jeszcze drga tak bardzo, ze az
czuje to na biurku. Mam stara obudowe, jakiegos cholernie nieudanego no name
i rozwalony zasilacz (tzn. wiatraczek). Chce kupic nowa obudowę i
zdecydowalem sie na Chieftec DX-01B-D-U. Mam płytę ABIT KD7 i Athlona 2000
XP. Czytałem, ze są specjalne obudowy (i zasilacze) pod P4 i Xeona. Mam
pytanie czy nie bede mial problemow, zeby wszystkie bebechy przezucic do tej
obudowy ??? Czy na cos mam zwrocic uwage w zasilaczu ? Czy mozna cos
spieprzyc przy tak (wydaje mi sie) prostej robocie ???

Pozdrawiam

CYSTERNA++