Re: smart problem

Autor: BSpider <peterbls_IhateSPAM_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 02:28:36 MET DST

Użytkownik "Nutria" <ROT13_xnzvyb23@gyra.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:ck8tqv$ri6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Pszemi w smarcie takie cos dotyczące mojego dysku
> Raw Read Error Rate Value 67 Worst 54 Warn 25 zawsze pisało OK a teraz
> jest zółty trójkąt z wykrzyknikiem dlaczego tak jest i co się dzieje ?

Raw Read Error Rate to częstość występowania błędów podczas odczytu danych z
dysku. Niższe wartości (Value) oznaczają że jest potencjalny problem z
powierzchnią dysku lub głowicami odczytu/zapisu. Jednym słowem tak, należy
się martwić. Jednak do wartości 25 jeszcze daleko. Ja bym obserwował to
dalej i jak wartość spadnie do np 30, to wymienił bym dysk na inny.

pozdr