Re: online hdd repair

Autor: RusH <logistyka1_at_pf.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 02:23:23 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote :

> Nie wiem, czy tego szukaleś, bo to jest sporo drozsze - ale za to
> jest to chyba mocno zaawansowana, zautomatyzowana usluga:
> http://www.stellarinfo.com/

ta, tyle ze to jest odzyskiwanie danych ze sprawnych HDD na ktorych sie
sypnal system plikow, tyle to ja sam moge :) Szukalem firmy
naprawiajacej HDD (padniety firmware). Zamiast szukac w koncu sam
przysiadlem i roche o tym poczytalem. Jak juz pisalem wyzej jesli ktos
bedzie mial padnietego Fujitsu to zapraszam.

Pozdrawiam.

--
RusH   //
 http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019