Re: Zasilacz CHIEFTEC ATX 420 W - skwierczy

Autor: MoUtHGLuE <babo_at_tlen.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 21:11:21 MET DST

> Hahahaha Ale ten Cheftec robi gowniane zasilacze hihihihihi
>
> Zobacz pare postow nizej moj topic
> W kazdym razie u mnie wyglada to nieco inaczej i raczej jest to lekkie
> cichutkie siiiiiiiiiiiiiiii niz skwierczenie ale ja to slysze i mnie to
> wnerwia.
>
> Po co placilem 200zl jak ciszej mialem na Codegenie za 50zl ?
> Tyle ze tam wentyle byly glosniejsze. Ale zawsze szum wentyli jest lepszy
> niz jakies piski czy skwierczenia.

Ja Chieftec'a (360W DF) mam od roku i nie narzekam - nic mi nie
świszczy. Pracuje elegancko i cicho. Napięcia śliczne... Dalem co prawda
260zł wtedy, ale było warto.
Wcześniej miałem Codegena i to był kawał syfu.. komp mi się wieszał, po
zmianie na Chiefteca żadnych zwisów.. a poza tym Codegen był kur**wsko
głośny nawet pomimo 1 tylko wiatraka :/