Re: Zasilacz CHIEFTEC ATX 420 W - skwierczy

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 21:04:08 MET DST

Uzytkownik "grzegorznw[del]" <"grzegorznw[del]"@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:ckbvb5$5lh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Wiatm
>
> Kupilem sobie nowego kompa a wraz z nim zasilacz CHIEFTEC ATX 420 W
> Active PFC, Dual Fan czyli model HPC-420-302-DF
>
> Wszystko bylo by dobrze gdyby nie to ze po jednym dniu uzytkowania
> zasilacz zaczal "skwierczec" gdy komputer byl w stanie wstrzymania -
> softowy power-off.
> Oddalem go do servisu i dostalem nowy.
>
> Minal miesiac i ten nowy zasilacz znowu zaczal skwierczec, z ta jednak
> roznica ze skwierczy przy wlaczonym komputerze.
> Znowu oddam go do servisu, ale zastanawiam sie czy nie zadac wymiany na
> [...]

Hahahaha Ale ten Cheftec robi gowniane zasilacze hihihihihi

Zobacz pare postow nizej moj topic
W kazdym razie u mnie wyglada to nieco inaczej i raczej jest to lekkie
cichutkie siiiiiiiiiiiiiiii niz skwierczenie ale ja to slysze i mnie to
wnerwia.

Po co placilem 200zl jak ciszej mialem na Codegenie za 50zl ?
Tyle ze tam wentyle byly glosniejsze. Ale zawsze szum wentyli jest lepszy
niz jakies piski czy skwierczenia.

Marcin Cimala
Polskie Centrum Meteorytowe
http://www.PolandMET.com