Re: CHEFTEC 360-202DF i PISKI kurna

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 20:30:34 MET DST

> Jak czytalem Twojego posta to zupelnie jak bys opisywal moj zasilacz :)
> Tez mam CHIEFTEC'a, tyle że: 420W/Active PFC/Dual Fan
> i mam dokladnie tak samo!!! ;)

jezu nie jestem sam, o dzieki ci Panie :)

> tak samo jak u Ciebie ten efekt szczegolnie sie to uwydatnia
> przy scrollowaniu stron - mysle ze ma tu moze znaczenie obciazenie
> proca/karty graficznej - ale co dziwne przy 100% obciazeniu
> i nie scrollowaniu nie slychac tak tego

hmm, musze poodlaczac napedy. Akurat razem z zasilka podlaczylem nowa
wypalare LG DVDRW 16x, stary dysk Seagate 15GB i Asusa 40x
Poza tym mam na maxa podkrecony proc. Athlona 2000+ na 10x200 +1.65V
(nominalnie 1.6)
Poodkrecam i zobacze, mam na to cala noc :))))
.
> Wogole ten pisk to dzwiek o wyskiej czestotliwosci i pewnie
> niektorzy go gorzej slysza albo moze i wcale (pewnie tez zalezy to od
> modelu i/lub innych czynnikow)

i od ustawienia glowy, bo jak zchyle lekko to nie slysze.

> U mnie musze miec faktyczna cisze zeby to uslyszec - ale to i tak
> trzeba sie jeszcze wtedy wsluchac.

Ja slysze takie rzeczy.
Juz w szkole potrafily mnie do szalu doprowadzic dupiate swietlowki.
A juz horror to potrafi byc w pociagu. Tam maja takie oswitlenie ze nawet
Gestapo takich metoddreczenia nie znalo.

> Mi to wogole nie przeszkadza tak strasznie zebym nie mogl pracowac
> po prostu - zauwazylem tez ten efekt jak sie przesiadlem z poprzedniego
> zasilacza (no-name'a).
> Pewnie CHIEFTEC'i tak maja

Ten typ tak ma :)
Ale ja sie naczytalem o tym ze jest cichy a ja mam WC w kompie i liczylem na
idealna cisze.
Pozatym szum moze byc fajny np z wiatraka, ale pisk to juz nie da sie
zniesc.
No coz, pokombinuje.
Ostatecznie zamkne obudowe :)

Marcin Cimała