Re: CHEFTEC 360-202DF i PISKI kurna

Autor: Manio <manio07_at_BEZ_MIELONKI_interia.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 12:00:30 MET DST

Witam
Jak czytalem Twojego posta to zupelnie jak bys opisywal moj zasilacz :)
Tez mam CHIEFTEC'a, tyle że: 420W/Active PFC/Dual Fan
i mam dokladnie tak samo!!! ;)
tak samo jak u Ciebie ten efekt szczegolnie sie to uwydatnia
przy scrollowaniu stron - mysle ze ma tu moze znaczenie obciazenie
proca/karty graficznej - ale co dziwne przy 100% obciazeniu
i nie scrollowaniu nie slychac tak tego.
Wogole ten pisk to dzwiek o wyskiej czestotliwosci i pewnie
niektorzy go gorzej slysza albo moze i wcale (pewnie tez zalezy to od
modelu i/lub innych czynnikow)
U mnie musze miec faktyczna cisze zeby to uslyszec - ale to i tak
trzeba sie jeszcze wtedy wsluchac.
Mi to wogole nie przeszkadza tak strasznie zebym nie mogl pracowac
po prostu - zauwazylem tez ten efekt jak sie przesiadlem z poprzedniego
zasilacza (no-name'a).
Pewnie CHIEFTEC'i tak maja

Mariusz "Manio" Białończyk
ICQ#: 17553802; linux registered user: 182639