Re: przegrzewanie kompa

Autor: Blesso <spam>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 18:40:07 MET DST

Użytkownik "bartosz skowron" <> napisał
> wiatraki: 12cm z tyłu obudowy, BOXowy na CPU, na mostku północnym
> Odpaliłem grę Call Of Duty. Ustawiłem wszystko na MAX i zaraz winda się
> zwiesiła. Myślę sobie - ok. Odpalam jeszcze raz. Wchodzę do gry. Speaker z
> kompa coś zapipczał. Ruszam się z 10-15s i boom. Znowu zwis. Niebieski
> ekran i reset.
> Odpalam SpeedFan, a tam wszystkie tempereatury na ponad 50st.
____________________

50stopni C to znowu nie taka koszmarna temperatura
obciazenie procka tez nie powinno powodowac az "takich" efektow
 robak w systemie rowniez nie spowoduje niebieskiego ekranu

Wg mnie pamiec RAM ( sprawdz memtestem86)
kiepsko zamontowany radiator na grafie ( ale w tym przypadku nie "pipczyl
by" komp)
radiatory na mostakch
zbyt slabe napiecia w trakcie "ciezszej pracy kompa"
wlacz jakis podglad U i zapodaj np 3Dmarka 2001( albo wlacz muze z CD,do
tego jakis wygaszacz 3D,do tego gierka w tle)

Blesso