Re: przerwane polecenie scsi

Autor: kondi <kondi_fmwyciepto_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 18:02:16 MET DST

Użytkownik "Quick" <jacekst@polbox.com> napisał w wiadomości
news:LZ7ad.378649$vG5.299644@news.chello.at...
> Czy to są urządzenia SCSI czy podpięte do kontrolera raid?
> Jeśli to pierwsze to sprawdz czy masz zaterminowane urządzenia SCSI.
> Jeśli RAID to poszukaj sterowniki pod Win 2000 lub NT dla tego
> kontrolera.

plyta glowna epox ep-8rda+ , podlaczone oba napedy sa na jedna tasme
podczepiona do gniazda ide2 na plycie glownej, o ile dobrze zobaczylem, ide1
podlaczone jest do dysku twardego

mam wreszcie sie wyjasnilo, mialem nie wysylac tego posta, ale pomyslalem,
ze wam sie moze tez przydac, te ide mnie zaciekawily i zobaczylem, ze w
menedzerze urzadzen mam tylko jakies ide od nvidii, co dziwne bo wczesniej
mialem jakies podwojne inne, no i wywalilem te od nvidii i okazalo sie ze
mam wybor zaisnatlowania jakiegos podwojnego wlasnie albo nvidiowego, no i
wybral;em ten inny i dziala, ufffffffffffffffffffffff

ps. dzieki quick, nie mam pojecia czym sie rozni raid od scsi ale
przynajmniej dzieki tobie musialem pogrzebac w kompie zeby sprawdzic to co
mi podales i tylko dzieki temu wpadlem na pomysl z tymi ide