Re: UPS - Power Com (?)

Autor: Marcin Tworek <marcintworek_at_post.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 17:58:53 MET DST

> [...]
> monitorze. Nosilem sie z zamiarem zakupu UPSa Fideltronika, model 700. W
> cenniku zauwazylem jednak ponizsza pozycje:
> Power Com 600A AVR/RS/SOFT cena: 215 zl
> Pytanie: Czy warto ? Czy tak niska cena nie zwiastuje...nie wiem, jak to
> nazwac w przypadku UPSa, ale niech bedzie...zerowych osiagow ? Czy ktos z
> szanownych grupowiczow zetknal sie z w.w. sprzetem ? Jak sprawuje sie w
> codziennym uzytkowaniu ? A moze to 600A, to jak w przypadku tanich zasilacz,
> analogicznie zawyzona pojemnosc ?
> Gdzie tkwi haczyk, skad tak niska cena ?

Ja uzywam Fideltronik Ares 500 od kilku lat i jestem w pelni zadowolony.
Mam w sieci duze skoki napiecia i jeden komputer juz mi szlag trafil,
po zakupie UPSa nie ma juz problemow.

> pees. Interesuje mnie tylko podtrzymywanie napiecia, bajery typu gwizdki,
> lampki a w szczegolnosci oprogramowanie sterujace stoja u mnie na koncu
> stawki waznosci.

Ares 500 wcale nie ma podlaczenia do kompa i mnie to nie przeszkadza.
A co do ceny to jest ona dosc normalna.

Pozdr,
Marcin Tworek