Re: dylemat kupno Belinea 101751

Autor: jurkas <malin74_wytnijmnie__at_o2.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 17:24:00 MET DST

yah wrote:
> Witam,
>
> Mam zamiar kupic LCD Belinea 101751, teraz pytanie do uzytkownikow:
> - czy sa jakiekolwiek problemy z nim,
> - jak wyglada syutacja z serwisem - czas naprawy, warunki, oraz czy sa
> problemy ze stacjami serwisowymi (interpretacja gwarancji etc.)
>
> Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi, od uzytkownikow ktorzy posiadaja
> ten lub podobny model, ew. inne doswiadczenia z firma Belinea, czy Maxdata.

Już kiedyś pisałem na grupie, że chciałem kupić ten sam model,
sprawdzałem dwa egzemplarze i każdy był z jakąś wadą (jakieś
przebarwienie na matrycy i 1 zapalony pixel). Sprzedawca był b.
zdziwiony że wybrzydzam na ten z pixelem, bo on już sprzedał kilka i
każdy miał jakiś pixel wypalony/zgaszony i nikt za tę cenę nie grymasił.
Natomiast w pracy mamy kilkanaście modeli Belinei 101705 i 101536, o ile
15 są Ok, to 17 już wszystkie były w serwisie i wróciły z wymienionymi
matrycami.
Ja na razie dałem sobie spokój z Belineą i ogólnie z LCD.

Pozdrawiam
Jurek