Re: przegrzewanie kompa

Autor: WaLker <jackysky_at_polbox.com>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 15:14:11 MET DST

Użytkownik "bartosz skowron" <xterrorx@SPAM-OFF.o2.pl> napisał w wiadomości
news:y3dbefzgi6qn$.1u6x1pbz62zkt$.dlg@40tude.net...
> Witam,
>
> dziś mam jakieś przegięcie.
> Mój sprzęt to:
>
> P4 3.0GHz Prescott HT
> 1GB RAM TwinMoss dual
> Matrox P-650
> MAXTOR S-ATA 120GB
> Antec Solution SLK3700-BQE
>
> wiatraki: 12cm z tyłu obudowy, BOXowy na CPU, na mostku północnym
>
> Jest to dość nowy sprzęt, zakupiony jakoś pół miesiąca temu. Dziś miałem
> wreszcie chwilkę czasu i takież moje problemy. Komputer chodzi jakoś
9-10h.
> [...]

Mam ten sam procesor i dysk twardy (IDE) i mogę się wypowiedzieć odnośnie
temperatur. W stanie spoczynku (czytanie poczty) temperatura proca to
pomiędzy 39-41 stopni, a płyty głównej 28-30. Podczas oglądania filmu, czy
grania temperatura zwiększa się odpowiednio do 48 i 35 stopni. No ale łączna
liczba wentylatorów w moim kompie to 10 sztuk.

Pozdrawiam
WaLker