Re: 3,5 GB RAM

Autor: zyggmunt <mammejlanapanoramiefirmonazwieziggi77_at_notopisz.sz>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 13:45:10 MET DST

> komputerze z 256 lub 512 MiB pamięci to znaczy że został
> spieprzony. Jest pewna granica konfiguracji komputera, która
> może być potrzebna systemowi operacyjnemu. OS/2 czy WinNT 4.0
> działają całkiem nieźle przy 64 MiB RAMu, a czym takim

http://www.anandtech.com/mac/showdoc.aspx?i=2232

autor pisze o apple'ach z najnowszym MacOSem...
[o ile mnie pamiec nie myli sugeruje conajmniej
2GB RAMu - usprawiedliwia te gigantyczne wymagania
dosyć efektownymi mechanizmami jej wykorzystania... czy cuś :D]

//nie znaczy to ze nie uwazam ze to ... przesadne wymagania

pozdrawiam!
zyggmunt