Re: Nagrywarka

Autor: Brodi <madmax81_at_no_spaminteria.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 11:17:15 MET DST

> Mam juz dosc gosci z serwisu ,nawijaja mi ze usterki nie stwierdzono a
> nagrywara niszczy mi plyty bo przerywa sobie nagrywanie z jakims dziwnym
> bledem typu pare numerkow i nic pozatym, dlatego chcialbym zrobic wydruk
> testu z jakiegos programu i pokazac go panom z serwisu.
> za wszelka pomoc dziekuje
> --
Nero robi fajne logi. Z własnego doświadczenia radze ci wybrać się na giełde
kupić 10 czystych CDR - każda innej marki i dopiero przetestować nagrywarke.
Może poprostu twoja nagrywarka nie lubi płyt które jej dajesz ?
Miałem kiedyś Sony 16x która za cholere nie chciała nagrywać Princo na 16x.
Na 8x nagrała z 1000 sztuk bez problemu.
Błędy występują na wszystkich prędkościach nagrywania ? Pamiętaj że max to
32x.