Nagrywarka

Autor: Matrix <matrix_at_tajemnica.net>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 11:09:15 MET DST

tylko mi nie piszcie NTG bo chodzi o problem z nagrywarka
w zwiazku z tym ze znacie sie na rzeczy to czy mozecie polecic jakis
wiarygodny program ktorym moge dokladnie przetetestowac nagrywarke ? .
Mam juz dosc gosci z serwisu ,nawijaja mi ze usterki nie stwierdzono a
nagrywara niszczy mi plyty bo przerywa sobie nagrywanie z jakims
dziwnym bledem typu pare numerkow i nic pozatym, dlatego chcialbym
zrobic wydruk testu z jakiegos programu i pokazac go panom z serwisu.
za wszelka pomoc dziekuje

--
Pozdrawiam
Matrix