Re: dylemat kupno Belinea 101751

Autor: Gofer. <zupelnie_at_fikcyjny.adres.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 18:02:01 MET DST

Matrycom moniotorów Belinea należy dokładnie sie przyglądać przed zakupem,
ponieważ często zdarzają się wadliwe sub- i piksele. Poza tym odsyłam z tym
pytaniem na forum:
http://mva.pl/forum/

Aha, i jeśli 101751, to tylko najnowszy model v.B
http://www.maxdata.pl/index.php?site=productInfo&id=111733

Warunki gwarancji Belinei na piksele uchodzą za bardzo korzystne.