Re: pobór mocy

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 17:39:22 MET DST

On Sat, 9 Oct 2004 13:58:12 +0200, Ślepy <bo.i@po.co> wrote:

> Po pierwsze to radzę pomyśleć przed udzieleniem głupiej odpowiedzi, po
> drugie nigdzie nie napisałem że jedyne zadanie takiego zestawu to jest
> routing.

Hmm.. dla mnie router spełnia tylko jedno zadanie, a w poprzednim swoim
poście napisałeś wyraźnie: "Na moim routerze" więc naucz się co oznacza słowo
router(polecam google.pl) zanim zaczniesz kogoś obrażać.

>Poczytaj w necie trochę o czymś takim jak np. serwer do gry (np
> Battlefield).

No właśnie tutaj użyłeś właściwego słowa. Hint: serwer.

> A zestaw jaki zaproponowałeś dam pod warunkiem że mi taki
> kupisz wraz z bezgłośnym chłodzeniem i będziesz rachunki za prąd opłacał.

Mogę Ci kupić i opłacać rachunki, tyle że za twoje pieniądze, nie widze
problemu :>

> W przeciwnym razie proponuje się zamknąć.

Zmień ton chłopcze, bo widze że chyba nie dorosłeś jeszcze do USENET'u.
Poczytaj netykiete i nie obrażaj innych na grupach, bo z tego co widze
to poziom twoich postów, nie tylko w tym wątku wskazuje, że masz jakieś
16 lat, a zachowujesz się jakbyś wszystkie rozumy pozjadal.

A jak się nie nauczysz normalnie pisać postów ( czyt. nie obrażając
nikogo bo USENET nie jest od tego) to nitk nie będzie czytał tego co tam
napiszesz, tylko od razu walnie do plonkownicy.

Dla mnie EOT.

Pozdrawiam,

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx