Re: pobór mocy

Autor: Ślepy <bo.i_at_po.co>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 13:58:12 MET DST

Użytkownik "Jaroslaw Puchala" <yarwax@yarwax.no-ip.orgx> napisał w
wiadomości news:ck87hm$g0k$1@achot.icm.edu.pl...

> To ty jako router na 3 komputery dajesz taki wypasiony konfig? ROTFL. To
> szkoda że nie dałeś jakiegoś A XP 3200+ z 2GB ramu i 250GB dysku.
> Pozdro

Po pierwsze to radzę pomyśleć przed udzieleniem głupiej odpowiedzi, po
drugie nigdzie nie napisałem że jedyne zadanie takiego zestawu to jest
routing. Poczytaj w necie trochę o czymś takim jak np. serwer do gry (np
Battlefield). A zestaw jaki zaproponowałeś dam pod warunkiem że mi taki
kupisz wraz z bezgłośnym chłodzeniem i będziesz rachunki za prąd opłacał. W
przeciwnym razie proponuje się zamknąć.