1.5V AGP?!!?

Autor: Michal Wysocki <mwsoftWYTNIJTO_at_wlb.vectranet.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 12:49:40 MET DST

czesc

kupilem sobie wlasnie plytke asrocka K7VT6, semprona, ram itp.

juz chcialem do plyty wlozyc moja stara Rive TNT 16MB gdy nagle zobaczylem
piekna nalepke zeby nie wkladac do plyty kart AGP 3.3V, plyta obsluguje
tylko 1.5Voltowe ;/

czy mam az takiego cholernego pecha i musze wydac 150zl na nowa grafike
ktora mi kompletnie nie jest potrzebna?

domyslam sie ze tnt jedynka jest na tyle stara ze nie chodzi na 1.5V?

jesli tak to BTW - ma ktos do sprzedana jakas grafike 1.5Voltowa niedrogo?

;/

--
pzdr
mw