Re: Program: Program.exe

Autor: <app3_at_op.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 22:31:03 MET DST

> Proces Andrzej (XXapp3@op.plXX) zakonczyl dzialanie. Wygenerowano raport o
> tresci:
>
> co to za skaner?
> jaki system?
> jaki sprzet?
>
> Pozdrawiam,
> Nie-wrozka.

Epson Perfection 1260
Używam Windowsa XP Pro
Sterowników nie mogę na nowo zainstalować ani Epsona Twain 5 ( ani z płyty
dołączonej do skanera ani ściągnietych z netu) bo pojawia się komunikat: iż
System (W. XP) nie może znalesc programu Program.exe i proponuje wskazać inny
plik wykonawczy którym można go zastąpić;
Znalazłem chyba rozwiazanie Wrzucając "Program.exe" w Google ale mój ang. jest
na tyle cienki że nie zabardzo kapuję o co chodzi.

Pozdrawiam
Andrzej