Re: Program: Program.exe

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 12:27:49 MET DST

Andrzej wrote:

> Coś wycięło mi sterowniki do skanera, ściągnołem dziś sterowniki ze str.
> producenta ale nie mogę ich zainstalować.
> Komunikat: System nie znalazł PROGRAMU Program.exe

Taki błąd wynika ze złego wpisu w rejestrze - masz gdzieś wpisane:
C:\Program Files\Epson\Nazwa programu.exe (przykład!), a powinno być:
"C:\Program Files\Epson\Nazwa programu.exe"
Niestety przy braku "ptaszków" szukacz Eksploratora windowsa zatrzymuje
się na spacji dodaje EXE i mamy brak programu "C:\Program.exe" ;-(
Ciężko będzie znaleźć o jaki program chodzi...

P.S. Bez dobrego grzebacza w rejestrze ciężko będzie naprawić tą sytuację!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|