LCD -> smużenie a odświeżanie czy jedno zależy od drugiego?

Autor: Marcin W <Nospam_at_no.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 22:08:17 MET DST

Witam,
Mam wrażenie, że jak w swoim Samsungu 710V (LCD 17 cali) zwiększę cz.
odświeżania z 60HZ na 72HZ(rozdzielczość 1280x1024) to zmniejsza mi się
zmużenie (np. gdy intensywnie ruszam kursorem po ekranie).
Nie wiem czy jest to efekt subiektywny, czy faktycznie ma to jakiś związek.
Monitor w filmach i grach mi ani trochę nie smuży (przy 60HZ).

Także nie wiem, czy spodziewać się u siebie choroby psychicznej (co nie jest
niemożliwe!) czy faktycznie coś jest z tym odświeżaniem.

pozdro,