Re: komp za 500zl

Autor: Viktor <lasius_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 22:00:53 MET DST

Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ck63pm$rpg$1@news.onet.pl...
> Witam
> Musze zlozyc kompa do 500zl (z monitorem).
> Co polecacie w sklad takiego zestawu?
> pozdro
> Adam

Mam kompa 300mhz/ 98 mb RAM, 4,1 GB Hdd, Karta graficzna+ muzyczna +
sieciowa realtek+ akcelerator grafiki voodo. Właśnie na nim pracuję. Chodzi
bez zakłuceń na win XP z tym ,że musiałem dać dysk lepszy.(20gb).- przy 4,1
nie można zainstalować nortona bo bardzo spowalnia kompa, Przy 4,1 GBchdzi
bardzo sprawnie na Win 98. Na win 98 potrafi obsługiwać sieć i łaczyć z
internetem i się nie zawiesza ;-) działa na nim delphi 7,office,i inne
programy. Filmy cd można oglądać tylko na win 98 i to w połowie ekranu bo
większego obrazu nie potrafi płynnie przetworzyć. Nie mniej jest
wystarczający na początek jeśli ktoś nie chce go wykozystywać do bardzo
wymagających gier albo ogladania filmów. Sprzedam go ze wszystkim za 300zł -
cena nie obejmuje klawiatury , myszki i monitora- i dysku 20 gb. Czyli
zosaje 4,1GB. Dysk 4,1 ma instalację win 98 dla tego kompa i wszystkie
sterowniki. Mam też płyty ze wszystkimi sterownikami. Zmieniam właśnie kompa
na znacznie szybszy p4 serwerowy...
Jakbyś był zainteresowany napisz na lasius@wp.pl
Monitory używane po 100zł dostaniesz...
na allegro.