Re: wymiana karty graficznej

Autor: Nutria <ROT13_xnzvyb23_at_gyra.cy_ROT13>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 22:00:54 MET DST

Leming<wojo_b@NOSPAMpoczta.onet.pl> oskarzony (a) został (a) wezwany (a)
na
komisariat danej grupy po ciężkim namyśle i bólach wykrztusił (a) w
> Mam okazję wymienić moją kartę graficzną GeForce 2 MX na Geforce FX
5200,

Ja robiłem tak wyjąłem staą włożyłę nową i zapodałem nowe stery do tej
nowej oczywiście i wszsytko śmigało.

P.S Ta karta to dosłowny shit żałuje że to kartę kupiłę a to dlatego że
guwno wtedy wiedziałem i poszedłęm na łatwizne 128mb i 128 bit ale ze mnie
był tuman.

--
"Jam nie z soli, ani z roli, jeno z tego, co mnie boli"
Stefan Czarniecki (1599-1665)