wymiana karty graficznej

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 08:37:42 MET DST

Pytanie dla fachowca banalne, ale dla mnie niekoniecznie, bo nigdy nie
robiłem podobnej operacji:
Mam okazję wymienić moją kartę graficzną GeForce 2 MX na Geforce FX 5200, a
więc sporo lepszą. Teraz pytanie - czy mogę to zrobić tak po prostu,
podmienić karty i po wszystkim? Czy też potrzebne będą jakieś ustawienia w
systemie? Z tego co pamiętam, w moim kompie są najnowsze sterowniki do karty
graficznej (aktualizowałem niedawno).
Więc jak to będzie?

Pozdrawiam,
Leming