Problem hp690

Autor: Snoopy <bukler_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 17:01:18 MET DST

Witam

Niedawno moja drukarka z dnia na dzien przestala drukowac, zaraz po
wlaczeniu wydobywal sie z niej gluchy zgrzyt...

Po wizytcie w serwisie gdzie przy mnie facet wymienil tusze drukarka
wydrukowala strone testowa bezproblemowo, okazalo sie ze wine za zgryt
ponosi wadliwy kartridz.

Przyjechalem do domu, przejrzalem kartridze, i kupilem nowy czarny
orginalny pojemnik z tuszem. Kolorowy kartridz natomiast wyrzucilem z
uwagi na to ze byl pusty, a w kolorze nie drukuje i tak.

Wsadzilem nowy czarny kartridz i faktycznie drukarka przestala wydawac
gluchy zgrzyt, ale gdy dalem zeby cos wydrukowala to wciagnelo troche
kartki i stanelo, nic nie wydrukowalo, ale za to momentalnie zaczela
migac dioda pomeranczowa.

Czy taki objaw oznacza ze jednak miejsce pokolorwym tuszu nie moze byc
puste czy tez oznacza ze sterowniki WIn XP SP2 PL sa wadliwe do
drukarki, a moze oznacza o ze drukarka jednak nadal jest uszkodzona ?

Pozdrawiam
Szymon