Re: Problem z monitorem

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 16:57:38 MET DST

grs napisał(a):

> Gdy włączam grę The sims mój monitor jest jak by komputer bnyłby
> wyłączony,świeci pomarańczowa,a nie zielona lapmka i jest czarny obraz.

Zainstaluj sterowniki od monitora, który posiadasz (być może windows je
już ma). Wtedy karta graficzna nie da większej częstotliwości
odświeżania na monitor niż może obsłużyć. A ta pomarańczowa lampka
oznacza odłączenie monitora od karty graficznej żeby nie został
uszkodzony. Przechodzenia komputera razem z monitorem w stan uśpienia
raczej tu nie podejrzewam.
Wszystko jest w ustawieniach właściwości ekranu po naciśnięciu prawym
klawiszem myszy na pulpit i wybraniu "Właściwości".