Re: Tuner TV na USB

Autor: Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 14:23:04 MET DST

Sniper napisał(a):

> Miesiąc temu kolega kupił AverTV BOX 5:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12728
[...]
> Pomijając te mankamenty - polecam. Design znakomity, jakość obrazu
> rewelacyjna.

Wygląda faktycznie ciekawie. 'Oszukany' PiP i dźwięk mono raczej problemem nie
będzie. Ważniejsza jest właśnie jakość tunera i obrazu :) Dzięki.

> PS.
> Niezły X-Face ;) Rozumiem, że jeszcze nikt się nie skusił?

A już nawet o nim zapomniałem. To jeszcze z czasów, kiedy tworzyłem narzędzie
do wyświetlania xface współpracujące z slrn pod Windows. Ale faktycznie nikt
się nie zgłosił - może mam za małą oglądalność? :P

--
pozdrawiam,
Andrzej